Svart Oda og en gul post-it-lapp

Sånt kan det fort bli enda et par pulsvarmere av!

Denne gangen la jeg inn en liten endring som resulterte i at ett nøste Oda var akkurat så vidt nok til et par.

Dessverre er det enda verre å få mønsteret godt nok fram i svart garn. Men det er svarte pulsvarmere «alle» vil ha!

Praktiske opplysninger:

 

Ett nøste svart Oda fra Europris,

lang rundpinne 5 mm (Magic loop)

og oppskrift etter eget hode.

Stikkord: , , , , ,

11 kommentar to “Svart Oda og en gul post-it-lapp”

  1. Zirkona Says:

    Skikkelig flotte disse også.
    Likevel – hva var det jeg falt paddeflat for? Selvfølgelig den herlige oppskriften!!!

  2. Pinnepenn Says:

    Så fine vantene ble🙂

  3. Heidi79 Says:

    Kjempefine! Utruleg at det går an å få noko så fint ut av skriblerier😉

  4. teshastrikk Says:

    Ja, jeg syns i grunnen den flotte oppskrifta fortjente litt oppmerksomhet også…
    Kunne tenke meg at du ville falle for den, Zirkona!
    Skriblerier, Heidi???😉

  5. Cecilie Says:

    De var kjempefine:) Ha en herlig lørdagskveld videre:)

  6. Bittami Says:

    De var fine – svart er flott:-)

  7. torunn skjrstad moen Says:

    Stilige pulsvarmere! Med hilsen fra Asterix.

  8. dorthe Says:

    Nydelige pulsvotter:)

  9. Elin Says:

    Akkurat som det skal være. Har en del slike oppskrifter jeg også og ikke alltid at jeg klarer å ta dem igjen etter en stund. Må tenke en stund «på nytt» da.
    Herlige pulsvanter.

  10. Loppelill Says:

    Så flotte de var!

  11. Birkus Says:

    Etter å ha lest bloggen din, måtte jeg bare finne ut hva dette Magic loop var for noe!
    Fant en god video på nett, så det var jo bare å sette i gang.
    Fantastisk! Helt utrolig. Tenkt å kunne sleppe 5 pinner som klikker rundt. Spesielt kan jeg like å sleppe å måtte skifte pinner når jeg strikker luer.
    Så tusen takk for tips! Atter en ny verden har åpnet seg for meg🙂

Legg igjen en kommentar

