En kveld + ett nøste Oda =

pulsvarmere etter eget hode!

Etter at hettelua var ferdig satt jeg igjen med litt over ett nøste Oda, pluss et ønske om pulsvarmere som kunne matche.

Da måtte det bli noe med hullmønster, i alle fall på oversida.

Et lite praktisk regnestykke måtte til for å finne ut hvor mange masker jeg måtte legge opp, resten kom «rekande på ei fjøl». Klok av skade noterte jeg ned hva jeg gjorde på en post-it-lapp.

Det er jo ikke så dumt at begge hendene får like pulsvarmere…

Dette settet kommer jeg til å gi bort, antakelig til en kollega.

Men jeg kommer garantert til å strikke flere slike pulsvarmere, for de var utrolig mjuke, gode og varme på.

Og jeg har ganske seriøse planer om å renskrive notatene mine…

Stikkord: , , ,

4 kommentar to “En kveld + ett nøste Oda =”

  1. Wenche/chawo Says:

    Flotte pulsvarmere

  2. Mien Says:

    Som jeg kjenner meg igjen i dette med å (ikke) notere ned framgangsmåte o.l. når jeg strikker etter eget hode! Jeg kjenner også godt til alle gode intensjoner renskriving. Ikke at jeg har renskrevet noe som helst, men planene har da vært til stede. Nå har jeg innsett egen begrensning og samler alle lappene i plastlommer som jeg setter inn i oppskriftspermer. Funker det også.

    Flotte pulsvarmere, de ser ufattelig gode og varme ut!

    Hilsen Retz/Mien

  3. Pinnepenn Says:

    De ble jo supre.🙂

  4. Livm Says:

    Flotte pulsvanter og du er dyktig som lager egen oppskrift!

Legg igjen en kommentar

