Eunice

Jippi. Jeg kan strikke igjen!

Og jammen kan det trenges, her står prosjektene i kø:

  • Hemmelig juleprosjekt 1 – påbegynt
  • Hemmelig juleprosjekt 2 – påbegynt
  • Eunice (Cookie A, Sock Innovation, along på Ravelry) – påbegynt
  • Miss Marple (StarAthena, Mystery Sock, Sockdown på Ravlery)
  • Color Collision (Chrissy Gardiner, Sockdown på Ravlery)
  • Fabelsokker til Mellomsønn – påbegynt
  • Riverbanks Hood, Luer for huer på Uformelt
  • mm

Noe er allerede på pinnene, som dere ser, noe er bare i tankene… men der er det til gjengjeld enda mer!

Her er Eunice, de starta jeg på i dag.

Etter å ha lidd valgets kvaler og søkt råd på Ravely, endte jeg opp med den ensfarga varianten.

Det flerfarga garnet er Regia (Design Line by Kaffe Fassett), og det vil nok gjøre seg bedre f.eks. i Monkey a Cookie A.

Det ensfargede er Løve Baby og Hosegarn.

Mønsteret er mildt sagt fengende, nå er jeg kommet til hælen, og har omsider klart å legge arbeidet fra meg!

Stikkord: , , , , , , ,

7 kommentar to “Eunice”

  1. Mien Says:

    For et nydelig mønster! Var jo en knallfin blåfarge du hadde funnet også, da. Har slentret litt rundt i bloggen din, du lager veldig mye fint! Likte pulsvantene utrolig godt også. Håper skulderen blir helt bra, god bedring!

  2. Bittami Says:

    Oj, de kommer til å bli fine! Så mange prosjekt du har – pleier å ha det jeg også, det er moro, synes jeg:-)

  3. Pinnepenn Says:

    Det ser ut til å bli veldig fint. 🙂

  4. Helen Says:

    Forstår godt at du valte det einsfarga garnet, eg synest og det viser flettene best:)

  5. Monai Says:

    Disse sokkene blir nydelige.Nå er det en godstund siden jeg besøkte bloggen din.Å du har laget mye fint siden sist gang.Nydelig utført håndarbeid.

  6. teshastrikk Says:

    Tusen takk for nydelige tilbakemeldinger! Sånt varmer!!!

  7. lenaS Says:

    Nydelig mønster!
    Det blir utrolig fint !

Legg igjen en kommentar

