I gang igjen, eller???

Tja.

Nå har jeg vel nærmest ligget «brakk» på grunn av den hersens skuldra lenge nok… Inkludert vel ei ukes sjukemelding, piller og kortisonsprøyte.

I dag har jeg rydda litt i garn & oppskrifter, men ikke strikka.

Kanskje litt, kanskje snart…

Men jeg har fått ferdigstilt et par Yummy Mummies som skal bli julepresang til ei ung jente på jobben.

De er strikka på rundpinne 2,5 mm (Magic Loop) i Viking Frøyagarn, et deilig og mjukt alternativ til alpakka-variantene. Fargen var fryktelig vanskelig «å fange», den er mye mer rødlilla i tonen.

Vanligvis strikker jeg mine Yummier to-på-en-gang, men denne gangen valgte jeg å ta det helt, helt «piano»…

Yummiene er designa av Alexandra Brinck, men jeg har oversatt oppskrifta til norsk (med tillatelse) og lagt den ut her i bloggen min til fri nedlasting.

Stikkord: , , , , , ,

6 kommentar to “I gang igjen, eller???”

  1. Astrid Says:

    Kjære du,detta ska nok ordna seg vett du!!!
    Store trøsteklem frå svigersen din!!!!!

  2. "nunne" Says:

    Flotte Yummy Mummies du har strikka.
    Håper skuldra bedrer seg så du er tilbake for fullt igjen snart.

  3. elins strikkeri Says:

    Nydelige pulsvarmere du har fått ferdig!! Håper du snart er frisk og rask igjen, god bedring og god veke til deg:))

  4. Elisabeth Says:

    Kjempefine! God bedring!! 🙂

  5. Solveig Says:

    Så fine de var. Ei av jentene mine øsker seg lange pulsvarmere – tror jammen det må bli disse.

  6. Pinnepenn Says:

    Så fine de ble, mønsteret ble så tydelige i det garnet. God bedring!

Legg igjen en kommentar

