To pakker i posten – bursdag og jul?

I dag kom begge pakkene jeg hadde bestilt fra Yarnissima. Det ble nesten bursdag og julafta på en gang!

Jeg har jo visst (lest, forstått) at pakker fra denne dama er noe helt spesielt, men det måtte oppleves!!!

Her var det lagt ned mye omtanke. Begge pakkene var lagt til etter samme «lest», men med forskjellige «fargekoder»:

Det sjokoladebrune Wollmeise-garnet til Fratello var nydelig emballert i matchende svart: svart silkepapir, svart pose, svart fjørpynt.

Fratello-pakke

Det burgunderfarga garnet til La Digitessa var ditto omslutta av rød/rosa fargetoner.

IMG_0621

Dessuten var diagrammet til mønstrene lagt ved, ferdig laminert og bruksvennlig. Små kort og bilder og en maskemarkør fant jeg også.

Og sa jeg at hun også hadde pakka inn små lekre, fristende sjokolader???

Så får det heller være litt dyrt da, for det «oser» eksklusivt av det…

For ikke å snakke om gleden ved å pakke opp!

Til og med Tøtta viste litt forståelse for sin «gale» mor. Jeg hadde pakka opp og pakka opp og sukka og stønna. Til slutt spurte jeg henne om hun så hva jeg ikke hadde gjort.

Ja, det hadde hun: Jeg hadde ikke pakka opp selve garnet, for jeg ville spare det beste til slutt!!!

Og – ja, Svigers, jeg skal ta det med på hytta til helga, for du er den eneste som forstår meg helt skikkelig, så du skal få klappe og kjenne på garnet mitt!

Stikkord: ,

11 kommentar to “To pakker i posten – bursdag og jul?”

  1. Livm Says:

    He-he! Velkommen etter! Ja pakkene fra henne er et lite eventyr i seg selv. Garnet er flott og oppskriftene krevende! Så da er det vel valuta for pengene skulle jeg tro.
    Lykke til!

  2. Pinnepenn Says:

    Ååå for noen fine pakker! Kos deg.🙂

  3. Astrid Says:

    Glede meg sykt te å kjenne på garnet!!!!!!!!
    Du og jag,svigers,du og jag…..go`klem!

  4. Irmelin Says:

    Pakke fra Yarnissima er gotteri – kos deg masse og gled deg til å strikke med garnet. Det er virkelig nydelg🙂

  5. sisselS Says:

    Skjønner godt at du har storkosa deg med disse pakkene. Det var noen flotte farger og sokkemønstre du har skaffet deg. Tror aldri jeg kommer til å klare å bestille noe fra henne (dvs tør ikke).

  6. hisae Says:

    Flott garn , fikk en pakke selv her om dagen, fargene er bare lekre.
    Nydelige gule sokker du har strikket og ser du også har rotet deg inn på Mysteriesocks. Ha en flott helg

  7. Zirkona Says:

    Lekre pakker!!! …som jeg med stor møye og bøtter med standhaftighet har klart å holde meg unna. For en fristerinne du er!

  8. "nunne" Says:

    Dette var snadder! Flotte pakker med herlig garn til flere fine sokker.
    Du frister andre som er bitt av sokkebasillen til å anskaffe slikt fint garn også du med å vise fram dette.

  9. Marit Says:

    Så lekkert! Ja, vi garngale har mange gleder!

  10. MayM Says:

    Nydelig pakker. Det sies garnet er veldig godt. Har ikke prøvd det selv enda.

  11. Fratello « mellom maskene… Says:

    […] Fratello By teshastrikk Helt siden september […]

Legg igjen en kommentar

