Cookie A & Yarnissima

To av mine favoritt-designere når det gjelder sokker!!!

Cookie A er her representert ved Angee, septembersokken i «Sock Innovation». De er strikka på rundpinne 2,5 i Malabrigo sock, noe av det herligste jeg noengang har strikka sokker i!

Dette blir dermed par nr.25 i 52 Pair Plunge (52ppiii = sokkegalskapen min).

Men hvor kommer Yarnissima inn i bildet?

Jo, her er saken:

Jeg har lenge hatt lyst på garn & oppskriftspakken til sokkene «La Digitessa» av Yarnissima. Problemet er bare at HVER gang jeg har vært innom «butikken» til Yarnissima har jeg blitt møtt av denne beskjeden: «Currently out of stock».

Til slutt sendte jeg en melding til Yarnissima og klagde min nød. Jeg fikk et tips om når hun venta nye «forsyninger» av garnet (Rohrspatz & Wollmeise). Og i dag var sjansen der, etter klokka 12 skulle det være en mulighet. Jeg sjekka mens jeg var på jobb, og ganske riktig – der var SKATTEN!

Men ville den være der når jeg kom hjem???

Full av bange anelser kasta jeg meg over PC’en i halv 5-tida. Joda, den var der enda.

Jeg la inn bestillinga, kryssa fingrene, fikk bekreftelse og SÅ:

Det må ha vært den siste pakken jeg «fikk kloa i»!!! For nå står det igjen: «Currently out of stock»…

Er det rart jeg føler at jeg har vunnet det store loddet?

Stikkord: , , , , , , ,

6 kommentar to “Cookie A & Yarnissima”

  1. "nunne" Says:

    Flotte sokker denne gangen også.
    De La Digitessa var jo bare herlige. Gleder meg til å se dem ferdige.

  2. Sommertid Says:

    Har ikke hørt eller brukt noen av delene her jeg..så jeg tar å stoler på deg der..må være herlig å være » forelsket» i garn og strikkeoppskrifter…he he ..
    Du har jo kommet langt nå i 52 pp. Utrolig flink er du , rett og slett !
    Må skryte litt av meg selv også, nå er 2 par sokker ferdig..de er ikke like, ei heller framgangsmåten. Må jo prøve ut litt her..jeg som var litt anti når det kom til sokker.

    Go torsdag🙂

  3. Pinnepenn Says:

    Så heldig.🙂 Fine sokker.

  4. Zirkona Says:

    Nesten som å vinne i Lotto! Kanskje ikke den aller største summen, men dog. Fantastiske sokker iallefall.

  5. elins strikkeri Says:

    Så mykje fint du lager, flotte sokker og likte godt lua frå forrige innlegg!! Ha ei fin helg:)

  6. brito Says:

    Så utrooolig mange varianter på sokker! en kan jo ikke gå lei😉
    Og sokker trenger en ALLTID! Mye fint på sidene dine🙂
    brito

Legg igjen en kommentar

