Å gå i garnet…

NÅ tror jeg at jeg vet hva det uttrykket betyr!

Det er det jeg kunne gjøre etter Bergensturen tidligere i august… Jeg har jo nevnt i en bisetning at jeg kom hjem med endel garn, men har jeg bevist det?

Neida…

Det gjøres herved:

IMG_0479

Alt sammen er kjøpt på Knappehuset.

Så til den frustrerende saken med det oppklipte garnet. Etter en e-post til Knappehuset der jeg uttrykte min fortvilelse over situasjonen, svarte de omgående at de ville sende meg 2 nøster som plaster på såret!

Det kaller jeg service!

Nå skulle man kanskje tro at jeg hadde nok garn for ei stund? At jeg ikke ville «gå i garnet» så fort?

Tro om igjen!

I helga kom Svigers og vifta med et alldeles lekkert Malabrigo-hespe under nesa mi. Det kunne ha stoppa der, om jeg ikke var så lite lur at jeg tok på det også…

Nå er jeg også med i Projo Sokkeklubb.

MalabrigoAllerede i dag lå denne deiligheten i postkassa. Sånn kan det gå…

Vett ikkje heilt, eg, Svigers – om eg ska takka, eller??? Tulla!

Takk for «dytten»!

Stikkord: ,

5 kommentar to “Å gå i garnet…”

  1. Astrid Says:

    Det va ei lukka du fekk tak i garnet. Eg syns meste synd i deg,hadde nesten gitt det te deg………Nå ska eg tørka vekk kladdemerkene itte nevane dine….tulla!!! Eg e glad du tok te vettet å melde deg inn i sokkeklubben te Projo.
    Klem te du!!!!

  2. teshastrikk Says:

    Har «suggelet» mitt tørka óg då?
    Klem te du og!!!

  3. Frk.Badegakk Says:

    Åååå så masse deilig garn=D
    Godt det ordna seg med det oppklipte garnet da. Flott med god service!

  4. Marit Says:

    Med din fart på strikkepinnene trengs det mye garn! Flott at du fikk fin service med hensyn til det oppklipte garnet. Og det garnet fra Projo klubben så herlig ut. Ha en god helg!

  5. teshastrikk Says:

    Ja, det gikk heldigvis fint! Så nå er det bare å henge i! God helg!

Legg igjen en kommentar

