Litt oppdatering på sokker…

Nå prøver jeg febrilsk å få «loggført» alle sokkeparene mine i rette alonger og databaser…

Det er mye som gjenstår ennå, men her tar jeg unna parene 9, 10, 11, 12 og 13:

Tigersokker:

Sokkene er strikka i Sisu – restegarn etter Tigergenseren.

Vilai:

Disse er designa av Cookie A, og er fra boka (og alongen) «Sock Innovation». De er strikka i Regia på p. 2,5.

De frister absolutt til gjentagelse!!!

Summer Sox:

Enda ett par Cookie A – sokker, denne gang i et mønster som ligger fritt på Ravelry. Jeg har brukt Regia og p. 2,5. De var lette og artige å strikke, så det kan fort komme til å bli flere!

Socks for Mary Janes:

Skjønne, små sokker til skjønne, små jenter! Disse er designa av Stacy Perry og jeg har strikka dem i Regia på p. 2,5.

Mirasol-sokker:

Oppskrifta står i boka «Strikk sokker» fra Du Store Alpakka. Garnet er Mirasol, og jeg har brukt p. 3. Det var et deilig og mykt garn som til og med ble «godkjent» av den kresne sønnedattera mi…

SÅNN! Nå er jeg litt over halvveis i oppdateringa… Puh!

Stikkord: , , , , , , , ,

3 kommentar to “Litt oppdatering på sokker…”

  1. Marit Says:

    Så mange nydelige sokker, Tesha! Selv om du skal strikke så mange som 52 par kommer det stadig nye i flotte mønstre. Ja, forresten, det er vel kanskje lurt fremfor å bare strikke vanlige kjedelige selv om det går raskt. Du er flink! Og lykke til med hverdagen 🙂

  2. "nunne" Says:

    Følger med. Nå var det kommet flere fine par. Mange herlige sokker du strikker. Men det er langt igjen til 52.

  3. randi Says:

    Skal si her var mye fint! Masse flotte sokker! De grønne over her er nok mine favoritter, kjempeflotte!!!

Legg igjen en kommentar

