Titt-titt…

Og så var jeg en liten tur hjemom…

Det er kjekt å se at mine trofaste venner kikker innom sjøl om jeg ikke er «hjemme».

Jeg ser at det skal bli litt av et arbeid å oppdatere seg når jeg «skifter adresse» for godt. Ikke minst når jeg skal legge inn bilder og omtale av alle sommerprosjektene mine. For til tross for en flott sommer (særlig første del) har jeg kost meg mye med garn og pinner.

De som følger med og heier på meg i sokkegalskapen min kan jeg berolige med at jeg ligger «godt foran skjema» med hensyn til de 52 parene jeg har på gang.

Ellers har jeg strikka genser til farmor sin gullgutt og dokkeklær til både Barbie og BabyBorn for å nevne noe…

Ha en fortsatt fin sommer – den er IKKE over ennå!!!

Stikkord:

4 kommentar to “Titt-titt…”

  1. Sommertid Says:

    Nyt sommeren mens den er her sier nå jeg !
    Her skinner sola idag…deilig🙂

  2. Zirkona Says:

    Som om noen av oss var i TVIL om at du lå foran skjema?!?
    Nei, den tanken har faktisk ikke slått meg en gang!

    Blir spennende å se et vell av sokker om en stund!
    Gleder meg både til dem og annet som er tryllet ut av pinnene dine i sommer.

  3. "nunne" Says:

    Koselig å se at du er hjemom og innom.
    Kan nok tenke meg det har blitt noen sokker på deg i sommer.
    Det har faktisk blitt noen par på meg også, men det skal jo mye til å holde tritt med deg.
    Gleder meg til å se sommerens produksjon.
    Ha fortsatt en fin sommer, det som er igjen av den.

  4. Monai Says:

    Gleder meg til å se flere av dine flotte sokker.

Legg igjen en kommentar

