Enda flere sokker…

52 Pair Plunge III fortsetter for min del:

Par nummer fire ble et par babysokker til min lille, nyfødte grandniese. De er strikka i Dale Babyull, naturfarga, for å passe til bodyen.

Lurt, ikke sant?

Det neste paret har vært på pinnene litt lengre:

Par nr.5 er strikka i det nydelige garnet jeg fikk av Svigers på bursdagen min, Cherry Tree Hill. Det er noe av det lekreste jeg har strikka i på lenge.

Oppskrifta er fra boka «Knitting Socks With Handpainted Yarn» som jeg også fikk av Svigers, Herringbone Rib Socks.

Det forløbig siste paret, nr. 6, er også babysokker.

Denne gang i svart og hvitt Dale Babyull for å matche Bodyen jeg strikker til min «dagsferske» grandnevø!

– Gratulerer med dagen, Liten, og velkommen til verden!

Stikkord: , , , , , ,

14 kommentar to “Enda flere sokker…”

  1. Astrid Says:

    Både bodyane og sokkane blei jysla fine! Gleda meg te å se dei på gullungane! Klem te ei nybakte grandtante frå ei nybakte mormor!

  2. si-do Says:

    Flotte sokker og for en fin body, den var virkelig flott:)

  3. annam Says:

    Så mye fint du har strikket.

  4. kbbentsen Says:

    Synes det er så koselig med slike bodyer som du har strikket. Det var lurt å ha et sokkepar som hører til. Blir kanskje litt kaldt på beina i bare ullbody;)

  5. elins strikkeri Says:

    Wow her var det mykje fint på ein gang, den bodyen og labbane var supre!!Flotte dei andre sokkane og, ha ei flott veke:)

  6. Elisabeth Says:

    Kjempetøffe sokker, de store. De små var jo så skjønne, da.🙂
    Så trist med fugleungene.😦

  7. dorthe Says:

    Så mye nydelig du har laget:) Skal si du har gang i pinnene:) Ha en fin ettermiddag:)

  8. "nunne" Says:

    Flotte sokker denne uken også. Disse store var kjempefine, fott farge. De små var også fine til små føtter.

  9. Elin Says:

    Nydelig body og sokker du har strikket, ha ein flott kveld😀

  10. amylin Says:

    Så flott body og flotte sokker! Lykke til videre i 52ppIII.

  11. hisae Says:

    Flotte sokker du har strikket

  12. Linda:) Says:

    De der Herringebo-sokkane var kunstneriske»- så flink du er. Blir imponert over raserfarten du har på magic-loopen ! Nå strikker jeg ett par bunadsokker til barnebarnet mitt(på magic loop) De har 8-blad roser i vrangstrikk nedover sidene. (Kvinnherad-) Er så glad for teknikken du har lært videre til meg! Kos deg på hytta – leit med fugleredet. Livet er både sorg og glede!

  13. Chatrine (Hekle Hulen) Says:

    Kjempe fin body! Ligger en award til deg på siden min. Ha en god sommer!

  14. Heidi Says:

    Sender en liten sommerhilsen til deg med en award som venter på deg i bloggen min. Kos deg videre🙂

Legg igjen en kommentar

