God langhelg!

Det skal i alle fall jeg ha!!!

Se hva postdama kom med i dag:

IMG_8830IMG_8831

Herlig, «semisolid» sokkegarn, direkte til meg fra Yarnzilla i USA!

Begge er Araucania Rancho sokkegarn, i fargene «Blush» og «Canteloupe».

Vi drar på hytta i ettermiddag, og sjøl om jeg ikke rekker å «ta hull» på det nye garnet, får det bli med på hytta.

bare klemme og ta litt på det!

Garngal? Jeg???

OK. Det kan jeg leve med…

Stikkord: , ,

12 kommentar to “God langhelg!”

  1. vibbedille Says:

    ÅÅÅÅ DET er såååå HERLIG å vær gal!! GARNGAL vel å merke!! husker sist eg måtte noen dager på sykhuset, etter garnmengden som ble med skulle en troooo eg var laaangtids pasient!! Men det er inspirerende bare det å ha garnet innen rekkevidde! Se på og klappe på, heeeelt enig!!

    KOOOOS deg og nyyyt ei herlig laaanghelg!!

    Klem Vibbedille 🙂

  2. mluni Says:

    Det er deilig å ta og klemme på, men bare vent til du begynner å strikke – pur glede 😉

  3. irene-w Says:

    ser ut som et flott garn!

    Likte veldig godt tigergenseren litt lenger ned her også!

    God tur på hytta 🙂

  4. Tutten Says:

    Nydelig garn i flotte farger.Kos dere på hytten og kos deg med garnet.

  5. Marit Says:

    En fin helg til deg og.
    Om du ikke får bruke garnet så kan du i alle fall se på det.
    Det var flott og du får helt sikkert noe fint utav dette.

  6. Heidi Says:

    God langhelg til deg også! Kos deg med garnet før du drar. Vi blir hjemme, men har et travelt program. Skogstur forhåpentligvis, fotballkamp, volleyballturnering og ikke minst feiring av Karolines 14 års dag. Og forhåpentligvis litt slappavtid ute i hagen hvis det blir finvær 🙂

  7. hisae Says:

    Ja er det ikke gøy å få garn i posten. Selv om man vet hva pakken innholder så er det alltid spennende om fargen er lekker i virkeligheten også. Kos deg med garnet på hytta. Gog helg

  8. Anlen Says:

    Ååååå, det såg jammen deilig ut! Så lekre fargar:) Forstår godt at det må vere med på tur!

    Ha ei god langhelg!

  9. strikkefrua Says:

    Nå er du vel allerede på hytta og koser deg.
    Garngal har jeg da aldri mistenkt deg for å være. Jøss…..
    Jeg har sovet med mønstre under hodeputa tilogmed jeg, såå lykkelig over å ha fatt tak i det.

    Bare en måned til lang ferie nå.

  10. Pinnepenn Says:

    Kos deg med garnet. De garngale har det godt. 😉

  11. atlesyversen Says:

    Ha en flott langhelg du og 🙂

  12. Gudrun Says:

    Kos deg med garnet du. Garngal er vel ikke det værste vi kan være. Det kommer som regel noe posetivt ut av det, som gode og varme sokker f.eks.

Legg igjen en kommentar

