Heldige meg!

Jeg er helt overveldet over all oppmerksomheten en helt vanlig bursdag kan føre med seg…

Fra tidlig om morgenen til seint på kvelden fikk jeg meldinger, telefoner, e-poster, PM’er, gratulasjons»tråder» både her og der, besøk og gaver…

Og til og med pakke i posten – akkurat på bursdagen, fra en god, «gammel» snellevenn borte i det indre Østland (skal ikke nevne Løten, jeg…). Rene julekvelden å pakke opp den!

Gaven bærer preg av at giveren har vært en tur i «Tresko-land». Garnet, Cosmos, er en bomull-akrylblanding og akkurat så tynt som jeg elsker nå for tida, med en strikkefasthet på 36 m/10cm.

IMG_8827

Tusen takk, Strikkefrua! Du vet jo allerede hva jeg satte aller mest pris på – til tross for at jeg er i overkant garngal…

De nyyydelige og forseggjorte bamsene (ja, de kan lee på armer og bein – forstå det den som kan!) tar kaka!!!

Stikkord: , ,

6 kommentar to “Heldige meg!”

  1. Pinnepenn Says:

    Så koselig da! Kos deg med pakken.🙂

  2. Bittami Says:

    Så heldig du var, da:-) Garnet så nydelig ut, og bamsene var kjempesøte!

  3. chawo Says:

    Så fin gave du har fått,med flott garn og herlige bamser.

  4. Gudrun Says:

    Flott presang du har fått. Garnet blir sikkert brukt til noe fint, kjenner jeg deg rett. Blomsterbok må jo passe deg godt når du skal stelle i hyttehagen din. Disse bamsene er søte. En slik har jeg fått også, ikke bare du.

  5. strikkefrua Says:

    Nok en gang, glad det falt i smak.
    Moro med bursdag, ikke sant?

  6. Zigzag Anklets « mellom maskene… Says:

    […] Garnet er litt spesielt, det heter Cosmos og er en blanding av acryl og bomull. Jeg fikk det av min gode venn Strikkefrua Elin på Trådsnella til bursdagen min i mai. […]

Legg igjen en kommentar

