Kai-Mei

Hva da, sa du?

Kai-Mei er navnet på et av sokke-designene i Cookie A si bok «Sock Innovation».

Jeg prøvde først det anbefalte garnet, det herlige «Dream in Color Smooshy». Det var veldig godt å strikke av, men jeg fikk en følelse av at det hadde vært en fordel med pinner nr.2,25. Jeg hadde bare p.2,5 og 2…

Da den første sokken nesten var ferdig (manglet bare tåa) stoppet jeg opp.

Så begynte jeg på et nytt par i Hifa Superwash 2 (knalltynt) på p.2,5. Da ble sokkene endelig ferdige!

Dette er altså mai-bidraget i den ene av sokkealongene jeg er med i på Ravelry – den der vi strikker sokker som Cookie A har designa.

I tillegg strikker jeg «Kiila» som Yarnissima har designa som «May Mystery Sock» i «Sock Knitters Anonymus»-alongen. Der tror jeg Dream in Color Smooshy vil komme bedre til sin rett!

Stikkord: , , , , ,

10 kommentar to “Kai-Mei”

  1. Ann Karin Says:

    Gu for nogen stilige sokkar. Er ikke medlem på Ravelry. Derfor lige eg å kjikka sjå deg, sjå alt det fina du lage.
    Du e go.

  2. Gudrun Says:

    Flotte sokker som alltid.
    Har på førelsen at du alltid kommer hjem fra hyttetur med noe nytt i bagasjen.
    Ikke noe vanskelig å få tak i pinner nr 2.25 kjøpte akkurat en haug med pinner fra Hong Kong og England med slike størelser.

  3. Niko Says:

    Råstilige strømper.

  4. dati Says:

    Det var nydelige sokker🙂

  5. Zirkona Says:

    Dette var virkelig råstilige sokker! …. og så spesielle! Har aldri sett noe lignende! Dyktig gjort som alltid!

  6. Pinnepenn Says:

    De ble nydelige!

  7. Monai Says:

    Flotte sokker som alltid. Jeg beundrer deg og din sokke strikking.Nydelig farge du har brukt.

  8. teshastrikk Says:

    Tusen takk for supre tilbakemeldinger!
    Sokker har fått en spesiell plass i «strikkehjertet» mitt, det er helt sikkert!

  9. Marit Says:

    Så flotte sokker! Morsomt med en ny vri. Du er flink.

  10. Loppelill Says:

    Så nydelig sokker!

Legg igjen en kommentar

