Ny award

Tusen takk til Marit (Bestemors blogg) for denne koselige awarden. Sjøl om jeg har fått en før, er det stas å vite at noen tenker på meg og setter pris på bloggen min!

En tekst følger awarden:
Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET – nærhet i rom, tid og forhold.
Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte, og formålet er å finne og være venner.
De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.
Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg.
Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!
Gi denne utmerkelsen til seks bloggere, som igjen må velge seg seks nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.

Det er ei stund siden jeg tok en skikkelig rundtur i Blogglandia. Viss jeg skal sende denne awarden videre bør jeg nok foreta litt «research» først.
Det merkes at det er den tiden på året da hytta og hyttehagen opptar mer og mer av tida og oppmerksomheten min!
Det skjer hele tida noe både på pinnene og mellom maskene mine, men det blir likevel påtakelig mindre produktivt…

Stikkord: ,

Én kommentar to “Ny award”

  1. Sommertid Says:

    Gratulerer ! jeg fikk samme award idag jeg …av adama.
    Kjekt å få respons på at noen liker det man blogger om…selvom jeg nå har tatt et valg og vil ha bloggen min heretter award fri…
    Og ja..merker også at man tilbringer mer og mer tid på andre syssler enn håndarbeid utover nå.
    Ha en fin uke🙂

Legg igjen en kommentar

