Og vinnerne er…

TADAA!!!

Nå er trekningen foretatt etter beste evne og med uvitende assistanse av to tilfeldig hjemmeværende børn.

De tre er:

  • Trine
  • Vigdis
  • Laila Johansen

Gratulerer!

Nå har jeg vært i kontakt med alle tre – fornøyde og blide – sokkevinnerne!

img_7520

Takk til alle som la igjen

kjempehyggelige og varmende,

oppmuntrende og inspirerende

kommentarer!!!

Stikkord: , ,

4 kommentar to “Og vinnerne er…”

  1. Trine Says:

    Nææææ!! har jeg vunnet?!?!
    ååååå, så utrolig morsomt! jeg gleder meg utrolig mye til å prøve ut sokkene du har strikket! du strikker jo så mange flotte sokker, og jeg som ikke tør å sette igang med sokkestrikking engang..! får helt noia av å tenke på å skulle bruke 5 pinner på en gang jeg! Kanskje jeg kommer ut av den sperra nå? hehe…

    *hopper opp og ned og er kjempeglad*

    Tusen mange takk, mail er sendt med adresse…

    -Trine

  2. Vigdis Says:

    Sååå koselig at jeg var blant de tre heldige🙂
    Gleder meg til jeg får ett par av di lekre sokkene.
    Jeg blei også kjempeglad:-)
    Tusen ,tusen takk fra meg også.

    Hilsen og klem fra Vigdis

  3. teshastrikk Says:

    Det er vel unt, alle tre – så kjekke «gjester» som dere er!!!

  4. Trine Says:

    Gjett hvem som fikk noen skikkelig lekre sokker hjem i posten i går da?🙂
    Tuuuuuuuuuuuuusen takk skal du ha! De var utrolig flotte!
    Ønsker deg en fin dag videre…

Legg igjen en kommentar

