Tre bøker i posten – på én dag!

I dag kom premien som «fulgte med» utnevnelsen til Månedens Snelle i mars.

To praktfulle bøker:

img_86361

Og selv om det er strikking som er «mi greie» (i alle fall nå for tida), så lar jeg meg fremdeles begeistre av flotte bøker.
Ser ikke bort fra at de kan bli en kilde til inspirasjon, de også!

Men den tredje boka, da?

He-he… Det er ei sokkebok!!! Jeg «bare måtte ha» den…

img_8637

Som om jeg mangler sokkeoppskrifter?

Stikkord: , ,

13 kommentar to “Tre bøker i posten – på én dag!”

  1. Lise H Says:

    Alltid kjekt med nye bøker :)!

  2. mimouna Says:

    Bøker er gøy, og spesielt håndarbeidsbøker. Kos deg! 🙂

  3. Sommertid Says:

    wow !! Det så veldig kjekt ut ja..og he he ..skjønner godt at du bare MÅTTE ha sokkeboka…Bøker er herlig det..innholdet kan variere så viden bredt. Ha en toppers vårlig uke resten av uka som er nå…sola er visst fremme for de aller fleste🙂

  4. MayM Says:

    Kjekt med nye bøker. Gir inspirasjon det.

  5. Elisabeth Says:

    Så artig, de så kjempespennende ut!

  6. Solveig Says:

    Sokkebøker kan man aldri få for mange av. De er flott sengelektyre.

  7. Loppelill Says:

    Den boka ser så spennende ut! Jeg får bare lukke igjen øynene, ellers så havner den vel her også….

  8. Linda Tvedt Says:

    Den er super, den sokkeboka., eg har prøvd de med hekla øverst. Danner buer- stilige. Gled deg med nye prosjekter fra bøkene dine.

  9. Monai Says:

    Alltid gøy med nye bøker.Jeg fikk den boken med sokker i posten i går jeg også.Ønsker deg en riktig god helg.

  10. Marit Says:

    Er visst en stund siden jeg har vært innom her. Gratulerer med 10000 besøkende! Du har en populær blogg og det er ikke rart for den er veldig koselig. Så mange flotte sokker du har strikka. Og fler blir det nok med ny sokkebok! Ha en god helg!

  11. strikkefrua Says:

    Hei.
    Så heldig du er med så mange flotte bøker.
    Varig glede.
    Jeg er tom for hårshampo jeg:)

    Men finnes det noen sokkeoppskrifter du ikke har da?

  12. teshastrikk Says:

    Her var det mange koselige innspill!
    Takker og bukker for gode ord.
    Jeg skal stemme på deg neste gang, strikkefrua – så kanskje du får mer shampoo? Og jeg må jo si meg enig i at bøker er varig glede, sjøl om de to bøkene ikke er de jeg ville kjøpt sjøl – eller kanskje nettopp derfor???
    Tro meg – det er en verden av sokker der ute som venter på å bli strikka! Men jeg burde vel begynt med noen av de mange hundre jeg har hjemme i stua allerede…

  13. Laila Johansen Says:

    hva slags hobbybøker en har er det alltid gøy med nye. En gang fikk jeg besøk av ei venninne. Skjønnte da hun kom at nå var hun på flyttefot igjen. Hun kom med to svære plastposer med 30-40 hobbybøker til meg. Gjett om jeg ble glad. Det var bøker til utrolig mange forskjellige hobbyer. Jeg ble glad for alle jeg fikk. Koser meg ofte med og se i de fortsatt.

Legg igjen en kommentar

