10 000!!!

WOW!

Ser dere det samme som jeg?

I løpet av dagen i dag har besøkstallet mitt passert 10 000!

Det hadde ikke vært halvparten så gøy å drive og «pludre» løst og fast om egne prosjekter viss ikke så mange av dere hadde vist interesse og kommet med hyggelige og inspirerende tilbakemeldinger.

Og sjøl om det kom litt brått på (jeg har jo bare blogga siden nyttår), så har jeg faktisk så stort «ferdig-lager» at jeg kaster meg rundt og feirer meg sjøl ved å «lodde ut»  ett par sokker til tre av dem som skriver en melding til dette innlegget!

De av dere som i tillegg legger lenke i egen blogg får to «lodd» – skal vi si det sånn?

Sluttstrek setter jeg torsdag kveld, da trekker jeg tre vinnere som må ut med navn og adresse, men som til gjengjeld kanskje ikke trenger å fryse på føttene lenger…

Her er premiene:

smaflette

Sokkene er fra venstre: «Småflette-sokker», «Trick Pony Socks» og «Monkey Socks».

Sa jeg takk for all oppmuntring og motivering? Nja, jeg mente det i alle fall:

TUSEN TAKK!!!

Stikkord: , , ,

27 kommentar to “10 000!!!”

  1. Astrid Says:

    Gratla svigers!!!!!!! Alltid kjekt å besøka bloggen din sjøl om eg snakke ganske ofta med deg i verkeleg live! Blir eg med på trekningen eg og????? Jaffal klem frå meg!

  2. Dorthe Says:

    Ja du har virkelig hatt mange besøkende:):) Jeg må jo bli med på denne spennnende trekning:) Ha en fin kveld:)

  3. hisae Says:

    Så gøy, men du er jo rimelig aktiv på bloggen din selv også. Lager mye flott, skjønner ikke hvordan du rekker det(kansje du strikker i søvne). Men en ting vet jeg og det er at jeg koser meg når jeg titter i bloggen din

  4. Inger Says:

    Gratulerer! Alltid trivelig å se mellom maskene!Du er utrolig flink.Artig med denne trektninga.Lykke til

  5. Ann Karin Says:

    Wow 10000!!
    Kjempe bra.
    Eg e nok ein medvirkning til det stora talle. Du skal veta bloggen din e knall kjekke å besøka.Innom titt og ofta. Eg storkose meg med den.
    Savna det skikkeligt i Påsken. ; )
    Tenkte som rett var.
    Når påsken er over så komme det vel bilder av ein heile drøss av ferdige fine arbeid.
    Du e dyktig flinke.

  6. Monai Says:

    Gøy med mye besøk på bloggen da.Du lager jo jo så mye fint og jeg beundrer alle de flotte sokken du lager.

  7. Vigdis Says:

    Sååå gøy med så mye besøk på bloggen din da🙂
    Du er jo såååå flink med håndarbeid.
    Jeg har beundra så mange ting du har laget,du er jo en ekspert på håndarbeid🙂
    Lykke til videre !

  8. habitata Says:

    Og dette er første gang jeg er innom deg, men det ser ikke ut til at det blir den siste, for det er koselig blogg du har, og så lager du masse fint også. Titter videre rundt jeg, men jeg trekker et lodd ved å legge igjen kommentar til deg her!

  9. baddie Says:

    Gratulerer med 10.000 treff på kort tid! Du strikker mye fint og jeg er stadig innom, selv om jeg ikke alltid er like flink til å sette igjen fingeravtrykket. Kjempeflott premie, den må jeg bare være med å konkurrere om. Har lagt deg til i blogglista mi og laget et innlegg på bloggen min om konkurransen din.

  10. Laila Johansen Says:

    Kjempegøy og se alt det flotte du har laget på bloggen din. Fin blogg . 10000 besøkende var da utrolig mye. Lykke til videre

  11. Gudrun Says:

    Gratulerer med 10 000 besøkende. Ikke så rart at du får mange besøk så mye fint du lager. Å så effektiv som du er. Moro å se.

  12. Løven Says:

    Du verden så mange spennende sokker,du er så god med de engelske oppskriftene. Men plutselig en dag,har jeg også klart det.Likte spesielt godt de med flette på tvers,stilige.

  13. Grethe Says:

    Gratulere med 10 000 besøkende på bloggen, det var flott. Tenk på alle de glade bloggleserne som har vært innom og blitt inspirert av deg. Lykke til videre med mange nye flotte arbeider, jeg titter innom igjen :o)

  14. iris Says:

    gratulerer med så mange besøkende. Ikke så rart at folk er innom her nei. Du lager masse farligheter, de kommer på tynne pinner og er ofte på engelsk. hihi.

  15. Pinnepenn Says:

    Gratulerer så mye med 10 000! Du har en veldig fin og inspirerende blogg.🙂

  16. Sommertid Says:

    Opps…gørbra da …som man sier her i disse traktene..du står jo på og gjør såå mye fint av strikking..og deler flittig med deg av ideer og oppskrifter..setter stor pris på dine innlegg på bloggen.
    Ha en forts fin uke🙂

  17. Marihøna Says:

    Wow – 10000 innlegg siden januar! Gratulerer så masse! Du er et nytt bekjentskap for meg, men med en så flott blogg, kommer jeg helt sikkert innom igjen snart🙂

  18. Linda Tvedt Says:

    skriver her og eg då- så har eg dobbel sjangs!! 🙂 Du har fin blogg. Mestre både strikking og pc du, med glans. Det er fabelaktig å kikke her og bli inspirert. Gratulere med seer-tallet!

  19. dati Says:

    Det er ikkje rart du har mange besøkende så masse flott som du lager.

  20. Heidi Says:

    Gratulerer med 10.000 treff! Imponerende! Men selvsagt mer imponerende alt du strikker, forstår ikke hvordan tiden din strekker til🙂

  21. Elisabeth Says:

    Gratulerer så masse!! Ikke rart du får mange treff, kjempeflott side og så er du jo så flink!!🙂

  22. strikkefrua Says:

    Hallo
    Jeg har nå vært med noen ganger i dette tallet. Ikke bare strikker du mye, men du strikker så pent. Alt er så forseggjort. Jeg er jo så heldig at jeg har fått se det «med fingra».
    De er i bruk daglig forresten.

    Kan ikke lenke til noe, da jeg ikke har anna enn trådsnellabloggen min.

    Du er til stor inspirasjon, selv om mye av det du lager er for vanskelig for meg:)

    Jeg så blåveis i dag forresten. Nå er endelig våren her også.

    Klem fra Elin

  23. Jorunn Says:

    Flotte sokker du har strikket.
    Koselig å titte i bloggen din.

  24. bestemor2 Says:

    Gratulerer med mange besøkende. Er innom rett som det er, men legger ikke alltid igjen spor.
    Fine bøker du fikk, den sokkeboken har jeg og kjøpt.
    Du lager så masse fint og inspirerer oss andre. Flott blogg du har.

  25. Lise H Says:

    Wow! Gratulerer med flott besøkstall :)!
    Mye fint i bloggen din så jeg legger den til linklista mi :)!

  26. mimouna Says:

    Blogging er jo kommunikasjon det, kjekt med tilbakemeldinger. Gøy med masse besøk!

  27. Trine Says:

    Gratulerer med så godt besøk! jeg skjønner godt at det er mange som er innom bloggen din, selv er jeg jevnlig innom. Jeg har linket til bloggen din i min egen, og ser da om du har gjort oppdateringer… og har det skjedd noe, så må jeg jo innom å lese..!🙂
    Jeg er temmelig fersk i strikkefaget, og henter utrolig mye inspirasjon fra slike blogger..
    Keep up the good work!🙂

Legg igjen en kommentar

