Sock Innovation og Smooshy…

Sock Innovation heter den nye boka til Cookie A. Jeg har kjøpt den på Amazon.com, og fikk boka «rykende fersk» i postkassen onsdag midt i påskeferien min. Heldigvis var vi hjemom en liten tur akkurat da!

Viss du «klikker» på boka får du (forhåpentligvis) se bilder av de flotte sokkerne. I alle fall viss du er med på Ravelry…

Jeg har «snopt» garn fra «det store ytland» (USA) i påvente av denne boka. Så her skal det strikkes sokker – både med og uten KAL’en på Ravelry…

Det siste kom rett før påskeferien, det er kjøpt på e-Bay og heter «Dream in Color Smooshy», og gjett om det er Smooooshy….

Stikkord: , ,

7 kommentar to “Sock Innovation og Smooshy…”

  1. tonemi Says:

    ÅÅÅ, har du kjøpt deg den boka….Jeg går å sikler etter den,men har vært usikker på om den var «verdt» pengene:)….
    Blir spennende se hvordan de første sokkene blir….Glede meg:)

  2. Ann Karin Says:

    Hei . Ska sei du har vore produktiv i påsken.
    Eg gir meg ende øve. Du lage så møye fint.
    Nydelige sokkar.

  3. Heidi Says:

    Ser ut som boka inneholder mange lekre sokker. Tipper du forsøker alle en etter en🙂

  4. Astrid Says:

    Jippi,jappi i går fekk eg og bokå!!! Glede meg i en fillehaug te å begynna å strikka sokkar!Ha en flott dag svigers!

  5. Dorthe Says:

    Så mange nydelige par sokker:) Skal si du har hatt gang i strikkepinnene:) Ha en fortsatt fin dag:)

  6. Linda Tvedt Says:

    Trur du ikkje min sønn var i Chicago, før Påske og besøkte en dame med kacmir-geiter og garn-salg i bøttevis???? Han kom him med bare bilde av det til meg. Kom på det når eg såg det nøste du hadde fått fra USA. Han sa han visste ikke hviken farge jeg ville hatt! Det hadde jo ikke spilt noen rolle, sa eg- barra eg kunne fått ett slik nøste!!!

  7. Monai Says:

    Den boka har jeg også lyst på.Nydelig farge på garnet du har kjøpt.
    Ha en fin dag.

Legg igjen en kommentar

