Hedera Socks

På Ravelry er jeg også med på en along der hensikten er å strikke sokker som er designa av Cookie A.

I påventa av den nye boka til Cookie, «Sock Innovation» (som jeg fikk «i hus» midt i påskeferien min) er alongen «fri» nå i april. Da valgte jeg å strikke Hedera Socks. Dette er også ei gratisoppskrift.

img_8591

Hedera er det latinske navnet på eføy, så da passet det bra at jeg satt på hytta og strikka – der har vi en hel «fjellvegg» dekka av Hedera Helix!

Jeg har strikka i Ida Sokkegarn fra Europris på p. 2,5 – og sjølsagt i grønt…

Stikkord: , , , , , ,

5 kommentar to “Hedera Socks”

  1. Heidi Says:

    Lekre sokker! Og morsomt at du strikket eføysokker ved eføyveggen 🙂

  2. Pinnepenn Says:

    Så fine sokker!

  3. Monai Says:

    Flotte sokker og nydelig farge du har brukt.

  4. MayM Says:

    Flotte sokker.

  5. habitata Says:

    Dette er noen av de fineste sokkene jeg har sett. Nydelig mønster i en nydelig farge!

Legg igjen en kommentar

