«Månedens snelle» har påskestengt!

Å, JØJE MEG!

Her står ei stakkars snelle på hodet i garn og oppskrifter, helt nesten klar til å dra på hytta for påsken!

Så skal jeg «bare» tømme e-posten min først, og der var der mye. Mer enn vanlig…

Melding fra min gode venn Zirkona? Spennende! Den må jeg sjekke først:

«Gratulerer så MASSE»

– HÆ???

Jeg har da ikke bursdag ennå? (Vel går det fort når man har passert femti med bra margin, men likevel…)

Og så bomba: Jeg er valgt som «Månedens Snelle» i mars på Trådsnella!

Og så jeg som ikke får tid til å TAKKE ordentlig!?!

god-paske

Med dette bildet av en skjønn, liten kusom (kusymre, primula) fra hagen vil jeg ønske dere alle en riktig god påskeferie – enten dere skal bli hjemme, dra til fjells eller som meg: til sjøen!!!

… plutselig tilbake…

Stikkord: , ,

4 kommentar to “«Månedens snelle» har påskestengt!”

  1. Loppelill Says:

    Gratulerer som månedens snelle! Kos deg supermassse på hytta og ha en ordelig god påske 😀

  2. Ann Karin Says:

    Gratulerer!!!!
    Dette var velforkjent.
    Ønske deg og dine ei fin Påske.

  3. Sommertid Says:

    Gratulerer..velfortjent er det..og nyt påsken på sjøen…vi må bli hjemme..mannen har klart å brekke stortåa..så da blir det vanskelig å manovrere seg rundt i båt…men vi får det sikkert fint her hjemme også..med oss andre på turer i skogen og strandkanten
    see yaa..glad påsk !

  4. Jorunn Says:

    Gratulerer som månedens snelle! Du koser deg vel på hytta nå. Ha en fortsatt hyggelig påske!

Legg igjen en kommentar

