«Love Story»-en er ferdig

Sånn, nå er kjærestevottene ferdige, og klar til overlevering.

img_8533

Det har gått med nesten tre nøster koksgrå, to nøster hvit og en rest rød Falk. Egentlig er jeg ikke noe dedikert votte-strikke-menneske. Må nok innrømme at det fremdeles er sokker som står mitt hjerte nærmest.

img_8535Så når min kjære enda en gang har slitt hull i et par ullsokker, legger jeg mer enn gjerne opp til nok et par.

Nå blir det et par i Opal Crazy. Jeg strikker to på en gang med Magic loop og valgte denne gangen å strikke fra tåa og opp!

Det blir litt å strikke da – 72 masker omgangen pr. sokk i lengde stor herresokk!

Men pytt-pytt, er det ikke det jeg vil, da???

Strikke – strikke – strikke…

Søstera mi fikk sine YM’er til bursdagen i går, hun ble veldig glad!!!

Og svogeren min ytra ønske om nye Bosnia-tøfler, for han hadde slitt hull i de forrige…

Stikkord: , , , , ,

7 kommentar to “«Love Story»-en er ferdig”

  1. Monai Says:

    Kjempefine kjærestevotter du har strikket.Du strikker så pent og jevnt.

  2. hisae Says:

    Flotte votter . Må strikke litt til gubbene også da blir de så fornøyd. Tror jeg må lære meg magic loop jeg og, det er så kjedelig å starte på den andre sokken

  3. Ann Karin Says:

    Rå kule kjærestevotter.
    Fine sokkar gubben din får og da. Sko kansje prøvd med to med ein gång eg og. Huske eg gjorde det for lenge,lenge siå, to armar samtidigt på ei baby jakka. Åjsann, det er lenge siå. Vett itje om eg får det t ein gång nå. Eg har egentlig ikke problemmed å strikke to sokker. Syns det va varre før en nå. Føler faktisk at sokk 2 går møye fortare en sokk 1 nå. : )))

  4. Dorthe Says:

    Kjempefine votter:) Du har jo gang i strikkepinnene kan jeg se:) Ha en fin dag:)

  5. Pinnepenn Says:

    Så fine votter du har strikket, lykke til med sokkestrikkingen.🙂

  6. Limola Says:

    Kjeme tøffe votter da. Det var virkelig kjæreste votter må jeg si. Ha en fin dag.

  7. Trulte Says:

    De vottene var fine, har ikke sett akkurat den varianten av slike par votter før.

Legg igjen en kommentar

