Mitt første «utenlandske» garnkjøp

Oi-oi-oi!!!

Dette er mitt første oversjøiske garnkjøp! Jeg fikk et par lenker til gode nettbutikker av Liv, og på Blue Moon Fiber Arts fant jeg dette garnet som jeg altså «bare måtte ha»!

img_8508

Da denne barrieren først var brutt var det gjort…

Nå er en ny forsendelse rett rundt hjørnet, og i dag bestilte og betalte jeg enda en garnpakke. Begge de siste er kjøpt via eBay.

Billig sokkegarn blir det ikke, men du og du så lekkert…

Dette garnet skal øremerkes sokker fra Cookies nye bok «Sock Innovation» som kommer ut i april! Boka har jeg forhåndsbestilt fra Amazon.com.

Stikkord:

7 kommentar to “Mitt første «utenlandske» garnkjøp”

  1. Dorthe Says:

    HMMM det garnet ser jo bare lekkert ut:):) blir spennede å se når du får strikket av det:) Ha en kjempefin helg:)

  2. syglad Says:

    Ja nå som barrieren er brudt så kommer det nok masse mere garn, gleder meg til og se lekkre sokker her nå😉

    Ønsker deg en flott helg …

  3. Pinnepenn Says:

    Da er det bare å glede seg til pakke.🙂

  4. Astrid Says:

    Hmmm svigers,har det tippa litt øve nå ? Jaja,det va et jysla flott garn,rekna med at det ska vera med på hyttå i påsken? Eg har ikkje kjøpt garn frå utlandet endå,men når du kan, så kan eg og – elle???

    Store klem te deg!!!!!

  5. teshastrikk Says:

    Ja, dette er stas…
    Hm…, Svigers, ska eg komma og tella garnkassane dine, elle???

  6. Ann Karin Says:

    Ja nå e det nok gjort. : )) Komme sikkert til å se masse fint utenlands garn på bloggen din nå.
    Alle dine fantastisk fine mønster, fortjene sånnet gaden. ; )
    Ønske deg ei knall fine helg.

  7. Loppelill Says:

    Det så ut som et nydelig garn!

Legg igjen en kommentar

