De uunngåelige YM’ene

Jeg klarer altså stadig ikke å legge disse «bak meg»!
Søstera mi har bursdag snart, og jeg fant ut at Yummy Mummies ville være midt i blinken for henne.

Og jeg som har sukka og stønna over at «alle» vil ha svarte YM’er kom altså ikke opp med noe bedre sjøl.
Så jeg må vel endelig innrømme at disse lekre pulsvantene «kler» svart veldig godt…

img_8494

Også denne gangen har jeg brukt Mini alpakka fra Sandnes Garn og pinne nr.2,5.

img_8493

Jeg har jo oversatt oppskrifta til norsk, men bruker den ikke…

Mest fordi jeg nå kan den utenat, men også fordi jeg har laga min egen «vri» der jeg strikker to-på-en-gang med Magic Loop-teknikken.

Viss du vil ha oppskrifta på norsk kan du laste den ned i PDF-format.

Se: «Yummy Mummies på norsk» oppe til høyre i bloggen min.

Stikkord: , , , , , , ,

7 kommentar to “De uunngåelige YM’ene”

  1. Chawo Says:

    Nok et par flotte yummy Mummies ,du har strikket.Er enig de er flotte i svart.

  2. Martemor (Gullfisken) Says:

    Så fine pulsvanter. De er både lekre, og ser utrolig deilige ut å ha på seg!

  3. Pinnepenn Says:

    Det er veldig fine. Flott strikket.🙂

  4. bestemor2 Says:

    De er så flotte disse fingervantene du strikker.

  5. Ann Karin Says:

    Jøss.. ennå et par. Har du øvesikt koss mången du har laga. Nydelige e dei.
    Kont korgå di blei knall fine.

  6. Sol Says:

    De var råstilige, ikke rart at folk ønsker seg slike.

  7. Heidi Says:

    Sort er jo stilig da, og kler flettemønsteret🙂

Legg igjen en kommentar

