Snowflake Lace Socks

Enda en fristelse som ble for stor…

Etter at jeg hadde «lagt inn» de forrige sokkene i «Sockdown»-alongen på Ravelry, så datt jeg ut i en ny fristelse, nemlig «Snowflake Lace Socks«.

Garn har jeg jo – i bøtter og spann…

img_84581Jeg valgte Sandnes strømpegarn, et tynt strømpegarn jeg har brukt flere ganger før. Det passer til pinner 2 1/2.

Jeg begynte på sokkene på søndag, og hadde dem ferdige i går kveld.

Jeg strikker på en lang rundpinne med Magic Loop, og denne gangen strikka jeg to-på-en-gang.

img_8462

Har jeg så noe mer på gang?

Joda – har fortsatt:

– en tiger i tankene

– en kontkorg som bare mangler hanker og toving

– garn klar til Kjærestevotter

… bare for å nevne noe…

Stikkord: , , , , , , ,

14 kommentar to “Snowflake Lace Socks”

  1. Hannesol Says:

    Det var virkelig nydelige sokker, så delikate pg pene🙂

  2. Strikkefrua Says:

    Sukk fra meg også. Nydelige sokker.

    Hvorforskjønner jeg ikke magic loop? Klarte jo dette med å slutte med vrangmasker uten noe problem.

  3. Ann Karin Says:

    Gått av banen For nogen fine sokkar du har strikka nå da.
    Det er barra en fryd for øye å sjå på denna siå di.
    Det eina fina itte det andra.

  4. teshastrikk Says:

    Juhuuu! Elske dåkke, adle samen!!!
    ;-)))

  5. Chawo Says:

    Nydelige sokker,du har strikket.

  6. Lisbeth Says:

    Flotte sokker.

  7. Heidi Says:

    Lekre blondesokker! Du er en racer på avansert sokkestrikk🙂

  8. Pinnepenn Says:

    Nyyyydelige sokker!

  9. Marit Says:

    Dei sokkane var berre kjempelekre.

  10. Solveig Says:

    Nydelige! Pynter skikkelig opp.

  11. bestemor2 Says:

    Har kikket i bloggen din. Du lager så utrolig mye fint.

  12. Ragnhild Says:

    Rålekre sokker da!! Ikke norsk oppskrift disse heller, tenker jeg??!!

  13. teshastrikk Says:

    Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger!
    Neida – Ragnhild, du har helt rett, denne er også engelsk!

  14. Loppelill Says:

    De sokkene var utrolig flotte!!!

Legg igjen en kommentar

