Pomatomus – og nye fristelser…

Nå er Pomatomus-sokkene ferdige.

Jeg har brukt Gjestal Frost, garnet jeg fikk i gave av Karhu. Strikka på lang rundpinne 2 1/2, Magic Loop.

pomatomus-3

Det er et rålekkert mønster.

Designeren, Cookie A, kommer forresten snart ut med ny bok: «Sock Innovation. Den kommer ut i april, og jeg bare MÅ ha den!

På grunn av at jeg valgte denne sokken til KAL’en (alongen) «Sockdown» fikk jeg også en invitasjon til å bli med på en KAL med sokker fra denne boka. Klarte jeg å motstå denne fristelsen, da?

Nei.

Stikkord: , , , , , ,

8 kommentar to “Pomatomus – og nye fristelser…”

  1. Bittami Says:

    Ååå, så nydelige sokker! Virkelig lekre var de:-)

  2. Liss Says:

    Du verden for noen lekre sokker!!!!! Helt fantastisk flott :))

  3. Synnøve Says:

    Så flotte sokker i deilige farger. Flott jobba. Hm. Den boka til Cookie A høres veldig fristende ut.😆

  4. Maibritt Says:

    Knallfine sokker.

  5. MayM Says:

    Kjempefine sokker du har strikket.

  6. Loppelill Says:

    Nydelige sokker!

  7. Solveig Says:

    Det mønsteret var skikkelig lekkert. Nesten slik at en bare må beundre bena sine når en har disse sokkene på.

  8. LivM Says:

    Flotte sokker du har strikket. Det er to kaler på Ravelry vedr den nye boken. Jeg venter også på min bok!

Legg igjen en kommentar

