Det er bedre med én fugl i handa enn…

ti på taket!

img_84341

Ser nå at jeg viderefører «fugle-temaet» fra forrige innlegg…

Denne nyyydelige høna har jeg fått av min gode, hjertevarme snellevenn Zirkona.

Jeg har beundret hønene og kyllingene på bloggen hennes. Disse hønene ser så livaktige ut at det er nesten så du kan innbille deg at du kjenner hjertet slå!

Vi er flere som har kommet til å ønske oss en «føle»-funksjon på PC’ene våre, men nå har jeg altså fått min egen, høyst håndfaste fugl – så inntil videre trenger jeg ikke en sånn ekstrafunksjon.

Én ting er sikkert;  om ikke hjertet banker på høna – så er det jammen ikke mye om å gjøre.

Den blir varm inni hendene mine, og jeg blir varm om hjertet…

Takk, snille Zirkona. Du lyste virkelig opp dagen min i går!

Stikkord:

7 kommentar to “Det er bedre med én fugl i handa enn…”

  1. Lisbeth Says:

    Den var morsom!

  2. MayM Says:

    Så festlig ei høne dag. ser så delig ut å ta på. Heldig er du med en så god venn.

  3. Anne Line Says:

    Den fuglen hadde jeg likt å ha i min hand også! Kjempe fin:)

  4. Pinnepenn Says:

    Stilig! Det er fint å ha så gode venner.

  5. Zirkona Says:

    Så hyggelig å få lov til å lyse opp dagen din! Jeg klarte å overraske deg enda en gang, det synes nå jeg var morsomt.

    ……OG ikke minst, jeg har gitt høna et godt hjem.

  6. teshastrikk Says:

    Ja, jeg smiler enda, jeg! Og høna må jeg klappe på hver dag. Den skal få bli med på hytta i påskeferien også!

  7. Solveig Says:

    Utrolig livaktig! Så heldig du er!

Legg igjen en kommentar

