En smak av vår?

I dag måtte vi en liten tur på hytta. Det nærmer seg påske og sesong-start, så det var på sin plass å sjekke hvordan tilstanden var. Det vil si, Gubben er og sjekker av og til, men det blir mest utendørs.

Svigers og Svogers er innom nabohytta enda oftere, så vi var relativt trygge på at det ikke var noen ubehagelige overraskelser.

Det har nemlig vært ubudne gjester på i alle fall fire av hyttene i nærheten, men jeg leste på nettet at de var tatt nå, heldigvis.

Det er ikke det at vi har noe særlig «stjelbart» på hytta i vinterhalvåret – så jeg er jo ikke «redd for» å miste noe av verdi. Det ekleste er å vite at det har vært vandaler i paradiset, for disse kjeltringene hadde visstnok endevendt de hyttene de hadde «besøkt».

Nok om det. Hytta sto der, selv om det var kaldt og stusslig – lite som minnet om hyttekos & peisvarme! Men med litt «vårrengjøring» og fyring skal det nok bli gode greier!

Ute var det imidlertid ting på gang som tyda på en vår i emning!

img_8392

Disse spede snøklokkene er noe av det som titter opp av jorda i hyttehagen nå. I albumet «Hyttehagen» på Trådsnella er det flere bilder fra tidligere sesonger!

img_8389Ellers er jeg ferdig med enda et par Linda K’s Yummy Mummy Wristwarmers (Yummies), så da har jeg to par å gi fra meg i morgen på jobb.

Denne gangen har jeg valgt å vise baksida av vanten – det må vel være en ny «vri»!

På vei til og fra hytta strikka jeg én lommetøffel, har litt problemer med å være passasjer i bil uten å strikke. Det gjelder om å «nytte stundene»…

Stikkord: , , , , ,

2 kommentar to “En smak av vår?”

  1. hisae Says:

    Flotte pulsvanter, koselig med hytte, alltid spennende å se hvordan det er hver gang man kommer( disse pulsvantene strikker du i søvne snart tenker jeg, gøy at de er blitt så populære)

  2. Dorthe Says:

    Du er heldig som kan se vårtegn……. her ligger det iallefall 1 meter snø.. fine pulsvotter:)

Legg igjen en kommentar

