Av og til vet man ikke hva man skal si…

… og der er jeg nå.

Jeg har god kontakt med ganske mange «medsneller» på Trådsnella. Det er utrolig mange dyktige, kjekke jenter der.

For noen dager siden fikk jeg et spørsmål fra en av dem om jeg kjente til garnet Gjestal Frost. Det gjorde jeg ikke.

Saken var at min gode venninne syns det garnet var i tynneste laget for henne, men hun visste at det er akkurat sånn jeg elsker det – jo tynnere, jo bedre liksom…

Så hun lurte på om jeg ville «overta» disse nøstene. Betaling ville hun ikke høre snakk om engang!!!

I går sendte hun pakken, i dag lå den i postkassa mi.

img_8344

Jeg holdt på å dåne da jeg åpna rev opp pakken. 9 – ni – nøster Gjestal Frost!!!

Gjett om det garnet skal få bein å gå på – bokstavlig talt…

Stikkord: ,

Én kommentar to “Av og til vet man ikke hva man skal si…”

  1. Astrid Says:

    Wow,dei va flotte !!! Kan eg få «kjenna» på et nøste neste gong me treffest????
    Kos deg med garnet,eg e sikker på at du lage nåke fint av det!

Legg igjen en kommentar

