Tadaaa: utdeling av Award’er!

Denne fine Award’en fikk jeg fra Marit!

Jeg ble både rørt og glad, og nå har jeg hatt meg en liten runde i «Blogglandia» – liten, fordi jeg bare har holdt meg innen min egen liste over «Blogger jeg gjerne kikker innom» – for å finne ut hvem jeg vil videresende Award’en til!

1_250674_1232708450050_190x153Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET – nærhet i rom,tid og forhold. Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til seks bloggere,som igjen må velge seg seks nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.

Disse vil jeg dele denne «nærhets»-Awarden med:

  • In my mothers name, fordi bloggen din er proppfull av fantastisk design, alltid er inspirerende å besøke og er «nær» sjøl om du bor i Texas, USA.
  • Livs hobbyblogg , fordi du er så utrolig kunnskapsrik og så raus og inkluderende.
  • Strikk og scrap, som et «takk-for-sist» til deg, Solveig, og fordi bloggen din alltid er så koselig å «stikke innom».
  • Petronella, fordi bloggen din er full av variasjon, inspirasjon, humor og nærhet.
  • med pinner, fordi du deler dine erfaringer på en god måte, og fordi du er så herlig «garngal» (bestille ett nøste garn fra USA??? Javel???).
  • Strikkepinnen, fordi AnnKa er en «god, gammel» og trofast venn – og sjøl om eg vett at du ikkje komme te å henta Award’en, eller kanskje nettopp derfor! Barra les ka så står i følgeteksten; det e deg i et nøttaskall!!!

Om ikke alle velger å ta imot selve utmerkelsen, så vit at jeg setter stor pris på å kunne stikke innom bloggene deres av og til!


Stikkord: ,

3 kommentar to “Tadaaa: utdeling av Award’er!”

  1. Ann Karin Says:

    He,he Tusen hjertelig takk. Setter pris på den vett du.
    Hadde eg henta den, så måtte eg nok sendt an t bars til deg som takk.
    ; )
    Ønske deg ei fine helg Tesha

  2. Livm Says:

    Jeg er beæret og takker deg så hjertelig for alle god-orda!

  3. petronella Says:

    Hei og hjertelig takk for kjempehyggelig utmerkelse og gode ord. Har aldri fått denne awarden før, så jeg stråler av stolthet og tak imot med åpne armer😀

    Ha ei flott helg!

Legg igjen en kommentar

