Luksusproblem

Jeg strikker for «harde livet» for tida. Det er så mye jeg har lyst til å lage! Dessuten er det flere og flere av venner og kollegaer som har skjønt at jeg aldri sier nei til et alibi for å strikke enda mer…

Da kan jeg ikke godt si nei når de kommer så forsiktig og spør så inderlig pent om jeg ikke allernådigst kan være så eiegod og snill å lage ett par eller to av «sånne pulsvarmere» eller …

img_8336

I går ettermiddag begynte jeg på enda et par Linda K’s Yummy Mummy Wristwarmers, og nå er siste tråder festa. Denne gang på oppfordring fra sjefen min – og sjefen kan man i alle fall ikke si nei til?!?

Problemet er at hun ønska seg to par – helst før vinterferien, men raskt strikker jeg altså ikke.

  • Så er det jo kontalongskorga mi, den skal jeg kose meg med i ferien, for jeg skal foreta noen fargevalg før neste «rad».
  • Og så har jeg én vott og skjerfet igjen på babysettet fra forrige blogginnlegg.
  • Dessuten jobber hodet (ikke fingrene, ennå) med genseren til Lillegull.
  • Og så har jeg lovt å strikke ei Spiderman-lue…

Kort sagt: jeg «renner over» av herlige prosjekter!!!

Hm… Luksusproblem…

Mens jeg var her inne for å «ta en liten bloggrunde» oppdaga jeg at jeg hadde fått denne awarden fra Marit!

Jeg ble både rørt og glad! Tusen takk, Marit – nå må jeg ta en ny runde i «Blogglandia» for å finne noen å dele gleden med!!!

1_250674_1232708450050_190x153Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET – nærhet i rom,tid og forhold. Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til seks bloggere,som igjen må velge seg seks nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.


Stikkord: , , , , , ,

2 kommentar to “Luksusproblem”

  1. trulte Says:

    Veldig flotte pulsvarmere du har strikket.

  2. Monai Says:

    Nok et par flotte pulsvarmere fra deg.Skjønner godt at disse er populære for de er så flotte.Har lyst til å strikke disse jeg også.Men har nok noen andre prosjekter først.

Legg igjen en kommentar

