Yummies for a Mummy to be…

Enda en kollega – gravid sådann,  ønska seg så inderlig et par pulsvarmere (Linda K’s Yummy Mummy Wristwarmers) som stadig flere av mine jobbvenner går rundt med!

Nå sitter det såpass «i fingrene» at jeg presterte å strikke samtlige fletter feil vei i forhold til oppskrifta, men det gjør jo ingenting når de stemmer «seg imellom».

Raskt går det også, jeg begynte i går, og gjorde dem ferdig i kveld.

Jeg bruker Magic Loop og strikker i tillegg to-på-en-gang. Garnet er Mini Alpakka og pinnestørrelsen 2,5.

Denne gangen var jeg spesielt oppmerksom på det jeg «lærte» av Ladybug-vottene når jeg økte til tommelkilen. Det er muligens flisespikkeri, men jeg mener bestemt at det faktisk ser litt penere ut.

Jeg prøvde å ta nærbilde av det, men svarte pulsvarmere er det ikke lett å se detaljer på uansett – og i alle fall ikke i blitzlys.

pianoyummies

Tøtta savner pianoet når hun er i Bergen, så viss jeg skulle «låne» fingrene hennes som modell måtte jeg ta pianoet med på kjøpet…

Stikkord: , , , ,

3 kommentar to “Yummies for a Mummy to be…”

  1. trulte Says:

    Flotte pulsvarmere du har strikket

  2. Dorthe Says:

    Fine pulsvotter. Ser varme og deilige ut:) Ha en riktig fin helg:)

  3. Marit Says:

    Ja, du Tesha! Det går unna med deg. Jeg er enda ikke ferdig med mitt første par. Men det er jo delvis fordi jeg har brutt mitt prinsipp om å ikke begynne på noe nytt før en ting er ferdig. Det er vel sånn når avhengigheten tar overhånd, man mister kontrollen!!🙂
    Ha en god helg!

Legg igjen en kommentar

