Røde Nereid Fingerless

Dette mønsteret er fascinerende å strikke.

Også denne gangen speilvendte jeg vante nummer to, for å få dem symmetriske. Jeg brukte Lanett babyull, og bomma akkurat littegrann – hadde bare et par omganger igjen på den andre vanten da jeg slapp opp for garn!

Mitt velfylte lager svikta meg også, men det gjorde ikke Svigers (det er nesten som i Bukkene Bruse -hennes lager er mye større enn mitt)!

Tusen takk, Astrid, for at du berga meg ut av denne knipa!!!

Dette var mitt tredje par Nereid Fingerless Gloves, og det er i alle fall helt sikkert at til nå syns jeg mønsteret gjør seg best i ensfarga garn.

img_8287

img_8288 img_8286

Stikkord: , , ,

6 kommentar to “Røde Nereid Fingerless”

  1. Astrid Says:

    Guri meg så fiiiine pulsvantene blei.Bare hyggeleg å kunna vera te hjelp,ein aen gong e det kanskje meg……med det lageret mitt så e ikkje det heilt sikkert då!!!
    Eg må prøva den oppskriftå eg og…….ein gong…

  2. Mette Pettersen Says:

    Utrolig lekre de der pulsvarmerne!!

    Og enig med deg, jeg synes også de er finest i ensfarget garn..

  3. teshastrikk Says:

    Tusen takk, begge to!

  4. Bittami Says:

    Så kjempefine de var:-) Skjønner godt du ble fasinert av det mønsteret!

  5. Chawo Says:

    Å de var nydelig .Både mønster og farge var helt topp etter min smak.

  6. Loppelill Says:

    De er nydelige de pulsvantene! Spennende mønster🙂

Legg igjen en kommentar

