To par på fire dager…

Hva gjør man når man blir bedt om å strikke to par Yummy Mummy Wristwarmers på en fredag, og alongene står i kø?

Jo, man strikker for harde livet for å «rydde» seg plass og tid…

Og hva får man igjen for det??? Flere forespørsler!

Men pytt – jeg liker det!!!

Og i morgen regner jeg med at jeg får tid til å kjøpe garn til kontalongen – kanskje…

img_8254

Samme framgangsmåte: Magic Loop, to-på-en-gang, og litt under 50 g pr.par…

Stikkord: , ,

2 kommentar to “To par på fire dager…”

  1. Monai Says:

    Flotte pulsvarmere!Har aldri prøvd meg på magic loop,men har lyst til å prøve det etter hvert.

  2. teshastrikk Says:

    Takk, Monai!
    Ja, det bør du absolutt. Det er helt utrolig! Strømpepinner bruker jeg bare til hjelpepinner nå…

Legg igjen en kommentar

