Kontalongen

Nå er startskuddet gått! Jeg har nettopp vært inne og lasta ned mønsteret, og er vilt begeistra – for å si det mildt!

Kan tro jeg har fundert litt på hva som skulle lages…

Til slutt sto jeg igjen med tre alternativer «inni hodet mitt»:

Korg, pute, veske.

Veske har vi laga før – så den «forsvant» også i «siste indre»…

Gjett om jeg ble glad da jeg så korga Zirkona skal lose oss gjennom?!? Den er så fiiin!

Her er bilde av et av «elementene» som gav kontkorg

Zirkona idéen:

Stikkord: ,

4 kommentar to “Kontalongen”

  1. petronella Says:

    Ser spennende ut – Lykke til 🙂

  2. teshastrikk Says:

    Takk – det kan nok trenges det!
    Men spennende blir det, såpass er sikkert!

  3. Anne-Britt Says:

    Hei. du verden så fin denne var da. Hvor finner du mønster på denne da ?

  4. teshastrikk Says:

    Ja, dette er eksklusivt! Mønsteret har jeg fått i en lukket along på Trådsnella!
    ;-)))

Legg igjen en kommentar

