Februar – ny måned, nye «oppdrag»…

Noen «oppdrag» er sjølpålagte, noen er bestilt – men alle er kos & moro!!!

Babyjakka er ferdig – det vil si den mangler knapper, og dessuten skal jeg strikke lue og sokker til.

img_82451

img_82491 De to parene med Linda K’s Yummy Mummy Wristwarmers (puh… tungvint navn) er jeg også i gang med, jeg er kommet til tommeløkningene på det første paret. Og ja, jeg strikker to-på-en-gang  (ikke to par, da).

Så skal jeg jo heller ikke legg skjul på at det har knytta seg noen forventninger til alongene jeg er med på!

På Hobbyboden er det kommet nye mønstre både til lue- og vottealongen, samt ny «farge» (BLÅ) på fargealongen.

Lua heter «Stripey» og er ei tøff og stilig guttelue som ligger fritt på Ravelry.

Vottealongen har tre mønstre å by på denne måneden, jeg regner med at det blir jentevottene «Ladybug» (Marihøne) som blir mitt bidrag.

Det blå får jeg fundere litt på – mest sannsynlig er det vel at blått blir en av fargene i «Stripey»-lua.

Og så har vi jo det mest spennende:

I morgen går startskuddet for kontstrikke-alongen på Trådsnella i Zirkonas regi!!!

Fritidsproblemer??? Trur ikke det, gitt…

Stikkord: , , , , , , , ,

2 kommentar to “Februar – ny måned, nye «oppdrag»…”

  1. petronella Says:

    Helt nydelig babyjakke i sirlig mønster. Blir nok kjempeflott med fine knapper til. Pulsvarmerne dine ser også flotte ut. Spennende mønster 🙂

  2. teshastrikk Says:

    Takk skal du ha! Jeg elsker de mønstrene!

Legg igjen en kommentar

