To nøster svart mini-Alpakka

Så var den etterlengta lørdagen her! I går fikk jeg forespørsel om å strikke to par Yummi Mummies (pulsvarmere) til! Det er alltid hyggelig å si ja til sånne små, overkommelige oppdrag. Spesielt fordi jeg ennå ikke er lei av mønsteret…

Det betyr at jeg måtte ut og kjøpe svart mini-Alpakka, for det hadde jeg ikke i lageret mitt. Og tenk at det ikke ble noe impuls-kjøp i tillegg!!! Man imponerer seg sjøl stadig vekk…

Så fant jeg en koselig kommentar fra Marit da jeg kom hjem, og da måtte jeg jo «gå på gjenvisitt». Der fant jeg ei lenke til Sols garnkurv, der hun har noen alldeles nydelige maskemarkører. Mye penere enn sikkerhetsnålene mine, i alle fall!

Stikkord: ,

Legg igjen en kommentar

