Gratulerer med dagen, gutten!

I dag er det «mellom-mann» sin 26. fødselsdag! Det ble behørig feiret i går, og nå i kveld var vi (=mammen og pappen) på kake-rest-kaffe. HURRA for deg! (Klikk –  så får du en bursdagssang!)

De kan bli så gamle de vil, ungene – de er likevel ungene våre!!!

img_8234Og sjølsagt fikk «gutten» også i år yndlingskaka si : SKUMKAKE!

Tøtta var hjemme i helga også, så det ble riktig ei familiehelg! Hun dro ikke opp igjen til Bergen før i dag morges.

Strikkemessig er jeg i en mellom-tilstand. I dag fikk jeg levert de to parene «Dashing»-pulsvarmere, og mottakeren ble heldigvis fornøyd!

I starten av februar blir det nye «oppdrag» i vottealongen og luer for huer på Hobbyboden, og dessuten starter Kont-alongen på Trådsnella. Da blir det aktivt på pinnene, tenker jeg, ja!

Dessuten har jeg flere baby-prosjekter utover våren, og ett av dem starta jeg på i dag. Det er best å ikke si for mye – det er ikke godt å si om du klarer å la være å sladre…

Det er i alle fall til ei lita jente som venter på å bli født, men det er ikke i familien… Med overfloden av gode oppskrifter svirrende rundt i det store «Internettet» skulle en tro det ville bli vanskelig å velge, men denne gangen har jeg gått langt tilbake – til et hefte jeg kjøpte da Tøtta var lita. Et hvitt, rent sett med jakke, lue og sokker. Jeg valgte å strikke i Lanett.

babyjakke-start

Stikkord: ,

4 kommentar to “Gratulerer med dagen, gutten!”

  1. tøttå Says:

    Kake-rest-kaffe uten meg?! *dødelig fornærma* hmmf…

    ….hihihihi:p

  2. teshastrikk Says:

    … det var du som drog…
    Mammeklem!

  3. torh Says:

    Oi, har jeg hatt bursdag? 😀

  4. teshastrikk Says:

    Ja, vennen, og du fekk kaka og, remember???
    ;-)))

Legg igjen en kommentar

