Enda en Award!

Se hva jeg fikk av Marit!

kreativ_blogger_award1

Se så fiiin den er!!! Tusen takk, Marit, for de fine ordene som «fulgte med»! Det satte jeg stor pris på.

Kreativ blogger – det forplikter jo litt…

I alle fall når jeg sammenligner med noen av de virkelig kreative bloggerne jeg vet om!

En av dem som er et STORT kreativt forbilde er Muffin. Du har nok helt sikkert fått den før, men det får ikke hjelpe. Du stiller i særklasse.

Awarden er din – viss du vil ha den!

En annen blogg jeg koser meg med er Petronellas kreative verden. Snille Petronella, det var hos deg jeg «tjuvlånte» Jane Austen-testen, og jammen meg var jeg nær ved å eh… låne «The last knit» også!!! Der har du meg…

Awarden er din – viss du vil ha den!

Stikkord:

Én kommentar to “Enda en Award!”

  1. petronella Says:

    Hallo Tesha – Hjertelig takk for den hyggelige awarden og kommentaren fra deg. Jeg tar fjerne imot. Nå har jeg også tittet litt rundt på bloggen din. Du lager mye fint. Morsomt med den Jane Austen quiz’en – Jeg fant den selv og tjuvlånte den fra Mrs. Darcy en gang for lenge siden. Det er sånn morsomme søte ting sprer seg🙂

    Ha ei fin helg

Legg igjen en kommentar

