Award!

Jeg – som nesten ikke vet hva det er engang – har fått min første AWARD!

Den kom fra Solis på Trådsnella. Tusen takk, Solis, jeg ser på det som en oppmuntring og inspirasjon!

Litt stas…

strikke-awawrd_200911

Nå må jeg kanskje gå litt i tenkeboksen og velge ut noen som skal overta «stafettpinnen»? For det er vel sånn det fungerer?

Uansett: tøft…

Nå har jeg tenkt.

Det er to stykker jeg gjerne vil hedre med en «Award».

Den ene er Zirkona, fordi hun utrettelig står på for å lage til spennende og lærerike alonger for oss andre sneller på Trådsnella. I tillegg øser hun av sin erfaring og kunnskap med beskjeden dyktighet… Takk, Zirkona – awarden er din, viss du vil ha den!

Den andre er min dyktige, kjære og nære «svigersøster-strikke-venninne» Ahado. Du vet jeg setter stor pris på deg, Astrid! Awarden er din viss du vil ha den, Svigers!

Stikkord:

4 kommentar to “Award!”

  1. Zirkona Says:

    Tusen hjertelig takk! Denne satte jeg stor pris på. Føler meg virkelig beæret både av awarden og av dine flotte ord. Igjen, tusen takk til Tesha-en sann motivator for oss alle!

  2. Astrid Says:

    Hm,jeg har visst skrevet takketalen min på feil plass. Guri meg det er nå vel typisk meg. Det er godt du kjenner til denne distre svigerinnen din.
    Uansett,tusen takk for awarden.jeg vet egentlig ikke hva det er og hva det brukes til,men setter stor pris på de fine ordene! Regner med at du forklarer meg ved en senere anledning.
    Masse glad i deg – goklem fra strikkesvigervenninnå di!!!!!

  3. teshastrikk Says:

    Værsågod – begge to. Vel unt…

  4. Marit Says:

    Ja, nå strømmer awardene på til deg! Det ligger en til deg på bloggen min også. Du får den for all inspirasjon du har gitt meg med dine strikkeprosjekter, først på Trådsnella og nå også i egen blogg!
    Klem fra Marit

Legg igjen en kommentar

