Wham bam thank you lamb!

Det er litt av hvert man kommer over når man sitter og kose-leser andres blogger! Denne halsen som er like enkel som den er genial har jeg funnet både hos Hedvig og Bente B.
Originalen kommer, nok en gang, fra Ravelry! Den finnes her: wham bam thank you lamb! neckwarmer .
Damen bak denne svært kreative løsningen kaller seg insaknitty.
Det er rett og slett rillestrikk og «skeiv» montering det dreier seg om.
Jeg la opp 25 m med Topp t’ Tå på pinne nr.6, strikka i ca. 50 cm, sydde sammen og toppa det hele med en (svært så) passende knapp!
Voila!!!
wham-bam
img_8210 img_8202

Stikkord: , ,

3 kommentar to “Wham bam thank you lamb!”

  1. tøttå Says:

    Tøffe knappen!! (Og før du spør; neitakk, eg vil ikkje ha strikkehals…sjøl om knappen e’ aldri så tøffe;p Men du e’ jo flinke da, den ska du ha:)

  2. teshastrikk Says:

    Tusen takk!!! Eh… vil du ha nåke aent??? Eg har ein te sånnen sau – og to svarte!!!
    Eller vil du heller ha…
    Barra tulla med deg. Har du fått med deg at Baggy-huene har begynt å leva sitt eget liv???
    Klem!

  3. tøttå Says:

    Ha-ha-ha….;D Mhmm, joa, eg har lest at du skreiv det. And the crowd goes wild? Mihihihi….Tine brukte si når me va på kafe forrige gong:) Men det e merkeligt, hu henge an liksom sånn at nåke av håret/hårfeste vise, mens eg trekke an heilt ner te øynebrynå omtrent! Viss eg sko hatt huå sånn så hadde an jo dotte av meg! (Tro meg, eg har prøvd;)

Legg igjen en kommentar

