Teshas Baggy lue lever sitt eget liv…

Det er litt spesielt å oppleve at lua «mi» lever sitt eget liv!

Og så er det jo litt stas…
Til nå vet jeg i alle fall om tre stykker på Trådsnella som har strikka minst ei «Teshas Baggy lue».
Karhu og Hilde har lagt ut bilder, kjekt å se luene mine i andre garntyper og farger!

Stikkord: ,

4 kommentar to “Teshas Baggy lue lever sitt eget liv…”

  1. Ann Karin Says:

    Luene dine e knall fine. Har ikke strikka den eg ,men sitt bildene.
    Tesha hals har eg strikka : ))
    Takk for den fine sangen. Gikk til vindue for å sjå kim det va så sang så fint ,men eg såg ingen.
    Go stemme du har.
    Ønske deg ei fine helg i blesten.

  2. teshastrikk Says:

    He, he! Ja, di seie at eg synge fint… Men eg e så skrekkelig sjenerte, vettu! Me får holda oss godt fast i strikketøy og tastatur, då blåse me vel ikkje heilt vekk.

  3. Muffin Says:

    Har sett de kule luene dine, veldig fine.
    Ønsker deg en fortsatt kreativ helg!!

  4. teshastrikk Says:

    Takk skal du ha, Muffin! Vet ikke om det er så veldig kreativt, men akkurat nå holder jeg på med Nereid Fingerless Gloves (har lagt lenke til oppskrifta). Det kreative er kanskje at jeg akkurat nå har to pulsvarmere ferdig – men de er ikke par! En i ensfarga Silja, og en i flerfarga Fabel…
    MÅTTE bare se mønsteret!!!
    God helg!

Legg igjen en kommentar

