Jeg – en garnoman…

ttttt…

I dag måtte jeg til «by’n» ett ærend. I «by’n» er det garnbutikker. Farlig for en sjølerklært garnoman…

Jeg kan ikke engang skylde på at jeg måtte gå forbi garnbutikken, for det er ren løgn. Jeg tok turen bortom med vitende og vilje.

Til mitt forsvar må tilføres at jeg «datt» innom en Nille-butikk også, og at jeg bare kom ut med tre nøster derfra!

babymerino

Det sies at det skal være bra å erkjenne sine svakheter.

Det skal være første steg på vei til å bli kvitt sin last… Men om jeg nå ikke VIL bli kvitt den???

garnkroakjc3b8p

Da må jeg jo bare godta at jeg er sånn – og leve med den forvissningen om at:

JEG ER IKKE ALENE!!!

Stikkord: ,

3 kommentar to “Jeg – en garnoman…”

  1. Marit Says:

    Mye herlig garn! Med den farta du strikker trenger du jo stadig nye forsyninger også! Blir spennende å se de nye pulsvantene. Kluten ble jo veldig fin. Ha en god strikkehelg🙂

  2. Astrid Says:

    Du – en garnoman…….lurer på jeg er da…en mega garnoman.Kunne vært verre.Tenk hvis vi hadde samlet på båter…..vi vet hvordan det kan arte seg eller hur…???

  3. teshastrikk Says:

    Ha – alltid ei trøst at nåken har det verre! Du e heldigvis hinsides helbredelse, Svigers – håpa du har ein go’e terapeut… Me kan jo alltids ta det opp i gruppå, vettu! Samla på båtar – det vett me jo litt om…
    Klem!

Legg igjen en kommentar

