The Boy Hat – til en sønn…

Og nå er lua til eldstemann ferdig også.
Det er The Boy Hat, januarlua i luealongen jeg er med på på Hobbyboden.
Det er lue nr.2, sønnen fikk først, og nå pappaen. Denne fikk en oppbrettkant så den kan varme ørene til min syklende sønn.
Strikka i brunmelert Smart på pinner nr.4.

brunmelert-boy-hat

Stikkord: , , , ,

3 kommentar to “The Boy Hat – til en sønn…”

  1. Mette Pettersen Says:

    Hei Tesha!

    Kjempefin side har fått deg, men det aller aller beste er innholdet…det er gøy å lese det du skriver…og dine utførte arbeider er jo alltid like kjekt å se på…

    Ha en fin uke da!
    Klem fra våte Bergen

  2. teshastrikk Says:

    Åh… Du er nå søt og! Tusen takk for nydelige ord, du er hjertelig velkommen «innom» når som helst!!!
    Klem

  3. Tormod Haugen Says:

    Allerede… hmm… nåå trenger eg snart hjelp til å komme på nye luer eg kan ønske meg. 😉

Legg igjen en kommentar

