Ferdige raggsokker

Når min kjære sier han trenger tjukke sokker, så får han tjukke sokker – sjøl om jeg vet om minst ørten andre ting som er kjekkere å strikke…

robustsokkerSokkene er strikka i Robust, med striper i Smart (for å bruke opp en liten rest – smart?). I den grad jeg har brukt oppskrift, har jeg sett her på Pinnsvin Design (klikkbar lenke).

 

 

Ellers har jeg minst tre ting på pinnene, så strikkeløs er jeg ikke:

  • Prøveklut til kontstrikkealongen på Trådsnella garterlac-wip
  • Linda K’s Yummy Mummy Wristwarmers til en kollega
  • The Boy Hat i brunmelert Smart til Tormod

 

P.S. Kjenn den gode lukta av mammas gryterett som står og surrer på komfyren nå…. mmmmm…

Stikkord: , , , ,

Legg igjen en kommentar

