Jammen godt man ikke har nyttårsforsetter…

For første gang i det nye året skulle jeg gå forbi en garnbutikk, bare fordi den er i samme senteret der jeg skulle handle litt mat…
Greide jeg å gå forbi? Nei.
Skjems jeg? Nei.
Har jeg brutt et nyttårsforsett? Nei.

Ha – der ser man fordelen av ikke å ha nyttårsforsetter. Eh… bortsett fra at jeg skulle både starte og fortsette å blogge her… Og DET gjør jeg jo!

img_8124Eldstemann, han som har fått to tre nye luer siden i høst, ytret ønske om ei lue som kunne være litt varmere på ørene.

Det skal du få, Tormod! Passer dette?

Viss jeg strikker en oppbrett?

  

img_8125

 

Så bare måtte jeg kjøpe et Cotton lux nøste som lå så ensomt og ropte til meg fra hylla – det skal jeg (kanskje) bruke når jeg øver meg til alongen…

 

På pinnene nå:

  • Trauste raggsokker til min kjære – fordi han sa han trengte det.
  • (Enda ett par) Yummy Mummies – fordi en kollega spurte så pent…

img_8120 img_8121

Stikkord: , , , , , ,

6 kommentar to “Jammen godt man ikke har nyttårsforsetter…”

  1. Tormod Haugen Says:

    I brrrrunt? Ja, det går vel flott. Blir glag (og varm på ørene) syklegutt da!

  2. teshastrikk Says:

    Mm. Brunmelert, til og med!
    😉

  3. Ann Karin Says:

    Grattla!!!!
    Fine sia du har fått deg. : )
    Ska legga siå di inn på link siå mi.
    Finne na lettare igjen då. ; )
    Ønske deg ei super duper helg.

  4. teshastrikk Says:

    Så kjekt, Ann Karin! Eg har linka deg og, vettu!

  5. Astrid Says:

    Hei svigers !
    Gratla med flotte blogg ! Har lagt han te favoritter allerede eg vett du.
    Takk for ein koselige søndag,og håpa du får ei fine arbeidsveka.
    Klem frå Astrid

  6. teshastrikk Says:

    Hei, der va du jo! Takk for koselige hilsen! Kjekt du likte siå…
    Når det gjelde den deilige middagen og kaffi – e det eg så ska takka!
    Me snakkast!
    Klem te deg og!!!

Legg igjen en kommentar

