Gratulerer med ny blogg…

Kanskje dette blir mitt nyttårsforsett? Rart egentlig, med tanke på at jeg aldri har hatt sansen for denslags…

Ja, ja. Nå har jeg vært medlem på Trådsnella snart ett år, jeg har «ramla» oppi skattekista Ravlery, jeg har forvilla meg inn på Hobbyboden – og likevel strikker jeg mer enn noen gang før…

Behovet for å få mitt «eget sted» har jobba seg fram, sakte, men sikkert. Og hva har man flinke barn til? Nå har de snekra sammen dette lille huset til mammaen sin. Så blir det opp til meg å fylle det. Med maskene mine – og litt av det som er mellom maskene…

Stikkord:

7 kommentar to “Gratulerer med ny blogg…”

  1. Lillemy Says:

    GRATULERER TESHA!!! Nytt år med nye muligheter, så dette var ein lur god ide, og ein bra start på året=) Lovar godt=)
    Eg har lagt til denne bloggen på mine favoritter, for her skal eg innom og kose meg både titt og ofte!! Men ikkje gløym oss ‘Snellene’ då!! =)

  2. teshastrikk Says:

    Oi! Første gjest! Velkommen skal du være. Vil du ha en liten konfektbit? Det er alt jeg har å by på! Kan skjønne jeg ikke glemmer snellevennene mine! Holder på å finne ut av saker og ting her, men så snart jeg er husvarm skal jeg lage rom til gjestene mine…
    ;-)))

  3. Liss Says:

    Hei :)) Koselig blogg du har. Her kommer jeg til å titte innom igjen :))

    Liss

  4. teshastrikk Says:

    Så kjekt! Jeg har vært og sett på den flotte hjemmesida di – den er ganske så imponerende…

  5. Liss Says:

    Tusen takk for det :))
    Jeg kommer til å skifte litt på utseende med (u)jevne mellomrom :))
    Det anbefales av de som styrer med dette. Det er sikkert for å trekke flere brukere, men det kan jo være effektivt :))

  6. knitrocks Says:

    Wow, den baggy lua må jeg teste ut. Den er helt i min gate.

  7. teshastrikk Says:

    Så gøy!!! Dattera mi og venninna er veldig fornøyde, og det ser ut som om de andre som har strikka den også er! En fersk «designer» er mildt sagt begeistra!

Legg igjen en kommentar

