Cherry Mittens

Sånn.
Siden det er på’an igjen med striskjorte og havrelefse i morgen (les:jobb) måtte jeg prøve å få mest mulig strikkerier «unnagjort» i helga.
Det betyr at begge januarbidragene til alongene jeg er med på er ferdige.

Først lua «The Boy Hat» som jeg har blogget tidligere, den reiste hjem med farmors lillegull i dag. Passet akkurat!

Cherry Mittens.
De er strikka i rød Baby Ull (Gjestal). Brukte Magic loop og to-på-en-gang.
Etter at de var ferdige var jeg ikke helt fornøyd med siste delen av vottene. Så jeg rekta opp og forandra avslutningen…
Derfor er det to «ferdig»-bilder, ett der det ikke syns at jeg har tatt meg et par små «friheter», og ett sånn som de ble.
Og sånn er det med den saken!

Stikkord: , , ,

4 kommentar to “Cherry Mittens”

  1. Hege81 Says:

    Disse ble super flotte! Og den teknikken må jeg bare lære meg!

  2. teshastrikk Says:

    Takk skal du ha! Ja, det kan absolutt anbefales!
    ;-)))

  3. Marit Says:

    Gratulerer med ny blogg! Kjempefin. Jeg har veldig mye glede av bloggen min. Ser jo det du lager på Trådsnella også, men her blir det mer oversiktlig. Flotte votter. Har strikket den lua med snøkrystall fra luealongen, og holder også på med «The Boy hat». Har oppdaget at det går veldig fort å strikke luer. Lykke til videre med bloggen! Marit(Majoma)

  4. teshastrikk Says:

    Takk for det, Marit! Jeg håper og tror det skal bli kjekt og nyttig. Ikke minst for min egen del, for da kan jeg samle oversikt over lenker og gode tips på ett sted!
    ;-)))

Legg igjen en kommentar

