Prinsessegenser

- julepresang til farmor si vesle prinsesse!

Denne har vært på pinnene ganske lenge, delvis på grunn av det ufrivillige «strikkeavbrekket» mitt tidligere i høst. Men heldigvis ble den ferdig i god tid før jul.

Både garnet og mønsteret er kjøpt hos Hifa (Hillesvåg ullvarefabrikk). Det er Luxor bomullsgarn, strikka på p.3 mm.

Jeg strikka i str.8 år, og siden hele prosjektet måtte være hemmelig var jeg veldig spent på om genseren passet. Og det gjorde den – helt perfekt!

Kantene er hekla rundt til slutt.

Stikkord: , , , , ,

7 kommentar to “Prinsessegenser”

  1. strikkefrua Elin Says:

    Nydelige gensere begge to. Tipper det var to fornøyde barnebarn i kveld.
    Tusen takk for gaven min. Sokkene er nydelige.

  2. Tormod Says:

    Og den ble elsket… «Jeg skal ha den på meg resten av kvelden!» :)

  3. Smarie Says:

    Nydelige gensere ! Og så fint du strikker. Ha en fortsatt gledelig jul ;o)

  4. Pinnepenn Says:

    Kjempesøt genser. Du strikker så pent!

  5. MayM Says:

    Flott prinsesse genser

  6. Zirkona Says:

    Nydelig! Mønster, farger, håndverk – ALT!

  7. Heidi Says:

    Nydelig! Prinsessa ble sikkert glad :)

Legg igjen en kommentar

Følg

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 166 andre følgere

